German Consetti a la Fundació Arranz-Bravo

11 maig

El passat 3 de maig es va inaugurar a la Fundació Arranz-Bravo la primera exposició individual de  German Consetti. L’escultor d’orígen Argentí, resident actualment de la ciutat de l’Hospitalet de Llobregat, ha instal•lat al pati de la Fundació Arranz-Bravo una escultura monumental que porta el nom La memòria de l’escultura amb la creació de cranis, torsos, carros i barques, soldant metall i tallant fusta.ç

Consetti ha creat les seves obres monumentals expressament per a aquesta exposició a la Fundació Arranz-Bravo. Les obres del pati romandran durant una temporada com a decoració exterior del centre. A l’interior del museu s’hi exposarà obra de petit format i maquetes originals.

L’exposició “German Consetti. La memòria de l’escultura” es podrà visitar fins al 16 de setembre del 2012 a la seu de la Fundació Arranz-Bravo, dintre del recinte del Centre Cultural Metropolità Tecla Sala (avinguda de Josep Tarradellas i Joan, 44)

 

El pasado 3 de mayo se inauguró a la Fundación Arranz-Bravo la primera exposición individual de German Consetti. El escultor de orígen Argentino, residente actualmente de la ciudad de l’Hospitalet de Llobregat, ha instalado en patio de la Fundación Arranz-Bravo una escultura monumental que trae el nombre La memoria de la escultura con la creación de cráneos, torsos, carros y barcas, soldando metal y cortante madera.

Consetti ha creado sus obras monumentales expresamente para esta exposición a la Fundación Arranz-Bravo. Las obras del patio permanecerán durante una temporada como decoración exterior del centro. En el interior del museo se expondrá obra de pequeño formato y maquetas originales.

La exposición “German Consetti. La memoria de la escultura” se podrá visitar hasta el 16 de septiembre del 2012 a la sede de la Fundación *Arranz-Bravo, dentro del recinto del Centro Cultural Metropolitano Tecla Sala (avenida de Josep Tarradellas y Joan, 44)

Deixa un comentari